Teoriprov check!

Yay! Klarade av teoriprovet idag! Fick skjuts till Falun i morse av min syster som tog körkort igår.
Det gick bra vi såg två ekorrar på vägen också, ena höll vi på att köra över :(
Men han klarade sig.
Jag tycker teoriprovet var skitsvårt! När jag satt där trodde jag aldrig att jag skulle få godkänt! Kände mig osäker på massor av frågor! Men, det gick bra fick 59 av 65, så jag fick mer än syrran iallafall ;)
Men det spelar ju ingen roll, huvudsaken är ju att man blir godkänd.
Så jag hoppas att jag kommer klara av uppkörningen så jag slipper göra om provet. För det känns inte alls säkert att man kommer klara det om man får göra det igen.



Nu regnar det som f-n ute! Bara så ni vet.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0