Decoden

Decoden är en trend i Asien där man stylar mobiler och naglar osv. med gulliga saker.
Nu vet jag iallafall vad det heter. Fullkomligt älskar det! Synd bara att det är svårt att hitta nånstans att köpa grejerna. Det finns en hemsida som heter http://mashimaroshop.blogspot.com/2010/11/fill-out-my-form.html och en blogg som säljer set med dekor grejer.
Önskar att jag hittat det tidigare bara eftersom jag ville att min mobil skulle bli stylad så men hittade inte grejer till det så jag fick ta det jag hittade på tradera helt enkelt.
Men nu blev jag sugen på att beställa nytt och göra om.. hehe
Men det ska jag inte. Är pank och har ju precis gjort ett skal så det får vänta.
Kolla bara vad fint det är!


Insperation till skalet jag gjorde. Men jag hittade inga rosor.. Ville köpa det men det var på nån utländsk sida, önskar sånna sidor fanns här med :(










Man vill ju bara äta upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0