Foxtrot och syrrans födelsedag

Idag fick jag kliva upp lite tidigare än jag trott eftersom jag blev frågad igår kväll om jag kunde hoppa in som extra tjej på foxtrot kursen, självklart ställer jag upp på det!
Det är faktiskt ganska kul att vara med på kurs även fast man "kan" och så.
Gillar gemenskapen som blir och så. Efter kursen blev det full fart hem (vi fick lov att handla lite som dom glömt handla till Johannas födelsedagsmiddag också). Och vi hade en timme på oss att komma hem och jag skulle duscha innan gästerna kom. Vi bjöd över faster, kusinerna och deras pojk/flickvänner.
Det var en jätte kul födelsedag tycker jag, hoppas min syster som fyllde år tyckte det också!
Vi tittade på när kusinerna spelade Wii party vilket var ganska komiskt och sen spelade vi PICTIONARY!!!
Älskar pictionary så himla, fucking jävla awesome!! :D
Jag och syrran vann såklart över Magnus och Moa, haha.

Det bästa var ju när Magnus skulle måla "ost" och när jag målat en ost och en ostmacka och Johanna gissat rätt så hade han bara målat en mus haha xD
Vem fan målar en mus när ordet är "ost"???

Måste bjuda på lite pictionary bilder



Måste ju zooma in på min grymma förklaring av "trampolin" Haha


Här ser vi bland annat en volvo och kalle anka... det bredvid kalle ska föreställa musse..

Nu är jag jätte trött och ska upp tidigt i morgon igen, så godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0