Funderar på buggskor

Funderar på om det vore dags att skaffa sig ett par riktiga buggskor?
Har ju bara haft "vanliga" skor från typ skohuset tidigare och dom är super disgusting!
Tänker inte ens visa bild på dom för dom är så äckliga plus att dom har hål bak på hälen nu också.
Så känner att det är dags att investera i ett par nya.
Älskar dom dock :(
Men ingen affär säljer sånna skor just nu(vanliga svarta "ballerina" med band runt fotleden).
Först funderade jag på att köpa ett par tyg skor med snörning men jag vet inte..
Tänkte att det kanske vore dags att inverstera i ett par riktiga?
Jag har ju dansat ett tag nu och det verkar ju inte som att jag ska sluta nångång snart.
Sen är det ju danskväll i Gävle om några veckor och det är ju några timmars dans!


Ett par sånna här hade jag tänkt mig. Dom är ungefär som mina gamla fast i läder och "riktiga".
Då blir det nog i svart även om jag tycker vitt ser mycket fräschare ut men vi får se.
Vet ju dock inte om dom är sköna eller inte? Kan ju inte prova för det finns ju ingen sån shop här.
Så man får väl bara beställa och hoppas att det fungerar antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0