Införskaffat klicker

God kväll!
Idag så har jag äntligen tagit tag i att koppelträna Tyson.
Så nu ska jag försöka göra det minst två gånger per dag.. får se hur det går.

Blev ett pulsspinning pass idag också ÄNTLIGEN har ju varit uppehåll under vasaloppet så skönt att få komma igång igen!
På onsdag blir det lite Zumba också. Sen blir det tyvärr inge mer pass den här veckan eftersom vi ska till Kojan i helgen (Jaktkojan i Noppikoski). Ska bli hur mysigt som helst! Förhoppningsvis åka massa skoter och bara mysa.



Jag och mamma åkte till Djumagazinet och inskaffade en klicker idag också. Jag har suttit och kollat på massa videos och läst på om klicker idag så jag blev väldigt sugen på att börja träna.
Finns massa bra att läsa på internet om det och det är verkligen fantatiskt vad man kan göra genom att använda den metoden till och med få guldfiskar att simma genom ringar, hur coolt är inte det liksom? Haha


En sån här blev det, med ett snöre som man kan fästa i byxorna eller nått.
Man fick med en liten instruktionsbok också men den är på tyska och jag känner inte riktigt att tyskan jag lärde mig i skolan räcker till för att förstå allt.


Ska bli spännande att det hur det går. Men Tyson är så himla lättlärd och tycker sånt här är kul så jag tror han kommer att gilla det! :)
Kanske kommer att filma lite men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0