Nya skor påväg!

Jag är sååå glad! :D
Mina älskade pineapple skor är äntligen påväg hem till mig!
Dom var på rea när jag var in på sidan idag bara £20!(=ungefär 210 kr kanske).
Vart fan får man så snygga skor för det priset? Puma skor kostar ju fan 800 spänn här i Sverige.
Skorna kostar normalt £29.99 vilket inte heller är dyrt. Och frakten gick bara på £5!
Så det blev ju hur billigt som helst! Nu måste man bara vänta i typ en vecka på skorna men jag överlever nog. Tänkte köpa ett par nya dansskor till buggen också men såg att dom bara fanns i silver så det sket sig.
Visste inte vilka utav dom jag köpte och som nya dom har i sortimentet jag ville ha men eftersom dom här var på rea tyckte jag att ödet hade bestämt ;)

Ni hittar skorna här Pineappleshoes


:D :D :D (hoppas bara det är rätt storlek!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0