PANG!!

Gud vad kul det är att ha hund!
Så himla kul att lära han tricks och när poletten äntligen ramlar ner!
Han lär sig så himla fort! Tränade "pang" för nån dag sen (spela död) och han låg ju still och så men det var det enda vi tränade då och vi tränade inte alls länge. Och idag tänkte jag testa lite igen och han gjorde det på kommando när vi inte alls tränat länge! Vilket lyckorus man får då!! Och man blir så himla stolt.
Han har ju såklart inte full koll än på vad han ska göra ibland rullar han och gör andra konster men endå!
Fick en bra video som jag tänkte dela med mig av.
Tror nog att jag har klickern att tacka för att det går så bra att träna! Det känns som att han har lärt sig mycket fortare efter jag börjat använda den än innnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0