Too faced Lip injection recension

Hej, tänkte att jag skulle ta att lägga upp en recension om Too faced lip injection(scary name) som jag köpte på flyget till bulgarien förra hösten.
Det är alltså en Lip plumper som ska ge större och fylligare läppar helt enkelt. Köpte den för att jag tyckte att det verkade som en kul grej, aldrig testat någon liknande produkt förut.
Vad tycker jag då? Får man större läppar?
Ja det tycker jag faktiskt, det är självklart ingen drastisk förändring men nog tycker jag iallafall att dom blir lite större! Det kittlar dock rejält dom första minuterna så är man känslig så kanske man inte tycker att det är så kul. Man känner att det sticker i läpparna och dom blir mer röda i färgen, man vill liksom klia på läpparna(iallafall jag). Men det går ju över och så farligt är det inte. Kom ihåg att inte måla utanför läpparna bara för då kan det bli rött och irriterat.
Läppglanset är mjukt och skönt på läpparna och inte kladdigt. Det sitter kvar ganska länge också.
Jag skulle inte använda den här produkten till vardags, endast om jag ska på fest eller liknande.
Tror inte det är bra för läpparna heller att man använder det varje dag, men jag vet inte..
Så det är definitivt en produkt som fungerar(enligt mig). Värt att prova om man vill ha lite extra snygga läppar till festen.




Don´t worry sweetie it´s so worth it! Haha


Här har ni före och efter bild. Det är svårt att ta en före och efter bild som ser likadana ut, men ni ser väl ungefär. Lite skillnad eller?



Finns att köpa på till exempel eleven.se eller på tradera. Tradera är mycket billigare. Eller om ni ska ut och flyga snart :)
(jag har ju en liten så jag antar att som större är lite dyrare. Men jag ville bara ha en liten för att prova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0