Äntligen fått en till garderob

Nu jag jag äntligen fått en till garderob! På mitt rum har jag tre garderober men endast en har varit min tills idag! Flörtade till mig en till garderob så nu har jag två. Det var verkligen på tiden! Har fått lov att knöla in mina kläder i garderoben innan och mina skor har legat i en hög längst ner. Tog tyvärr ingen före bild så ni fick se hur det såg ut.
Så nu kan jag äntligen lägga in alla kläder i garderoben utan problem.. iallafall tills jag shoppar loss nästa gång haha.




Kolla vad fint! :) Nu har man äntligen lite översikt över skorna.
Dom vita sneakersarna längst bak kom jag inte ens ihåg att jag hade förens jag hittade dom i högen idag.
Mina älskade Puma skor är i hallen och mina Matsumotos ligger såklart i lådan och så gör även mina pineapples som jag inte vågat använda än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0