I´m running, I´m scared tonight

Usch! Säbyholm utbildningar rinde mig idag! (skolan jag sökte till YH Hund).
Dom hade möte om ansökningarna och jag hade glömt att skriva i hur många veckor jag hade haft praktik på dom olika hundställena. Dom behövde veta det för dom skulle komma fram till om jag hade typ alla meriter som behövdes för att bli antagen.. Man ska ju ha gått Hundgymnasium egentligen eller så..
Fy fan! Allting blev så himla verkligt nu! Tänk om jag inte kommer in? Vad ska jag göra då??
Har ingen aning.. det skrämmer mig lite..
Nu känns det ju som att man inte ska komma in.. att jag kommer få ett brev att jag inte har tillräckligt med meriter typ. :(
Men det räckte ju förra året för jag kom ju in då.. Men det kan ju vara fler som sökte i år som har bättre meriter.. Är riktigt nervös.. vill inte ens tänka på det!


I’m running, I’m scared tonight
I’m running, I’m scared of life
I’m running, I’m scared of breathing
‘Cause I adore you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0