It´s Friday!

Hej, nu vet jag att jag har varit dålig på att uppdatera men har inte haft nånting att uppdatera om och jag har haft en "down" period eller vad man ska säga..
Inte kännt för att göra nånting/bryr mig inte om nånting, har inte tagit mig till gymmet eller tränat fast jag skulle.
Men så är det ibland. Har suttit inne och tittat på The vampire diaries istället.
Inte lätt att vara på topp när har såhär mycket fritid som jag har och bara går hemma om dagarna.
Men jag har iallafall fått sommar jobb vilket jag är väldigt tacksam över!

Lite gladare idag för att det är fredag men den här helgen kommer nog bli ungefär som vanliga vardagar för mig. Inget planerat och syrran åkte till Magnus. Men vi får väl se vad som händer.
Får längta till nästa helg istället. Då blir det roligt :)


Ja mina läppar är lila..
Kom på att man kan anväda läppglans och sen ögonskugga som färg.
Har ju en hel palett med roliga färger. Tänk vilka roliga färger man kan ha på läpparna då! hehe




Pockade fram en blomma och satt i håret.
Det var så längesen jag använde det, måste börja med det igen. Det är ju så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0