Nyheter på donken

Noooooo!! Råkade kryssa ner internetrutan av nån anledning så hela mitt långa inlägg försvann :( Fan vad ledsen jag blev nu... Aja bara att skriva om då antar jag..

Idag har vi rännt runt överallt känns det som. I morse blev jag väckt av spikpistolen klockan nio i morse eftersom vi gör om köket och pappa fick tydligen bara lov att börja då.
Sen drog mamma med mig på färgaffärer för att hitta en matta till köket, vilket inte gick så bra. Var även in på Dollar och Jysk.
Senare skjutsade vi pappa på jobbet på fest och så åkte vi och handlade mumsig mat till oss(honungsmarinerade kycklingspett med potatissallad). När vi ätit så gick vi med hundarna och sen åkte vi till Mora Parken för att titta på balen. Vi kom dit fyra och stannade tills sista bilen kom vilket var vid halv sju. När vi kom hem gick vi med hundarna igen och åkte och hämtade pappa på jobbet, svängde in på Donken och skjutsade hem pappas jobbkompis.
Men nu är jag hemma igen..

Nu till nyheterna på donken. Jag ville prova McFlurry Ballerina Kladdkaka vilket jag gjorde och den var jätte god. Det var små chokladkak smulor och chokladsås.
När vi stod och beställde så såg jag på skylten att dom hade en ny grej som heter Double taste shake så vi fick ju bara lov att prova! Det är jordgubbs sås/sylt i botten och sen vanlig milkshake (finns även med choklad vilket jag måste testa!). Det var också riktigt smarrigt!


Double Taste Shake jordgubb


McFlurry Ballerina Kladdkaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0