The sims 3 sucks!

Blev sjukt sugen på att spela the sims häromdagen och installerade det på pappas dator. Eftersom spelet är så himla lame från början vad gäller kläder, hår och allt så gick jag in på thesims egna hemsida för att ladda hem grejer men hälften av alla grejerna gick ju inte att installera! (självklart som snygga också).
Sen upptäckte jag att man kunde gå in på "vanliga" internetsidor och ladda hem grejer vilket jag gjorde och det fungerade bra och grejerna fungerade. Så laddade jag hem mer grejer och då gick det inte att starta The sims längre.. Jaha? Vafan då för?
Då började jag tröttna ur men tog bort dom nya grejerna jag precis laddade ner och körde med dom andra. Det tar evigheter att starta spelet för det första och lång tid att ladda saker. När jag väl var klar med mina "gubbar" så var jag fortfarande less men jag kämpade på. Fattade inte alls hur man kan välja en tom tomt? Man kunde bara välja hus... aja lång histora jag orkar inte skriva mer haha. Gav upp helt enkelt. Tar alldeles för lång tid att ladda. Inte kul helt enkelt. Kanske får ta och spela the sims 2 eller nått? Kanske ettan? hehe.
Anyway.

Har velat fram och tillbaka hela dagen om jag skulle zumba eller inte eftersom jag varit rätt slö idag. När jag väl bestämde mig och hade mycket överkottsenergi efter att ha suttit framför datorn med the sims i flera timmar så gick det självklart inte att boka för det är tydligen röd dag idag?! Så nu är jag lite grinig haha.
Riktigt tråkigt, jag som verkligen ville röra lite på mig.
Aja.. Får ta ett spinnigpass i morgon.

UPPDATERING: Nu är jag ännu mer förbannad! Gick precis in på facebook och fick reda på att det visst var zumba idag fast dom skrivit "Valborgsschema gruppträning 1/5: Styrka i grupp" alltså ingen zumba. Fan vad less jag blir! Nu blev man ju ännu mer irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0