Thor 3D

Hej, blev att åka iväg på bio ikväll lite oväntat. Mamma och pappa skulle iväg och se Thor 3D vilken jag varken sett trailer till eller hört nånting om, men jag hängde med endå och hade noll förväntningar av filmen.
Jag tyckte att filmen var bra. Heltklart sevärd så se den!
Däremot så tycker jag att det var lite lite med 3D effekter så minus för det och då det är verkligen inte värt att se det i 3D eftersom jag tycker att glasögonen är så tunga så det är bara jobbigt att titta för jag får lov att hålla upp dom från näsan hela tiden. Till och med den nya Pirates filmen hade fler 3D effekter i trailern innan än den här.
Skitsnyggt när svärdet sticks igenom en dörr..
Men anyway tillbaka till filmen. Så kan ni välja så se den i 2D, här i Mora kan man ju inte det.
Tyckte också att den där förstöraren som är med i filmen var lite läskig.. kanske får mardtrömmar nu? :/
Hehe
Just ja glömde skriva också att den var väldigt rolig på sina ställen också! Det gillade jag. Roliga skämt osv.


Älskar hans ögon...

Måste fråga också om nån av er som har sett den har sett klippen som ska vara efter eftertexterna(har jag läst) kan ni säga vad det är som händer där då? Nyfiken men vi satt inte kvar så länge.

Kommentarer
Postat av: X

SPOILER:



Efter filmens Credits så får man se hur Dr. Selvig (Stellan) möter upp med Nick Fury (Samuel L. Jacksson) som vill veta mer om Dr. Selvigs upptäckter, samt diskutera en mystisk låda som innehåller en lysande kub.

När Dr. Selvig frågar vad kuben är för något, så svarar Nick Fury att det är ett föremål med stora krafter.

Man får se Lokes reflektion i en spegel där Dr. Selvig borde stå - och han säger "That's very intressting"



Detta Hintar åt en sammankoppling från Thor till "Captain America och The Avengers"



SPOILER END

2011-05-04 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0