Varit nere på Mora

Idag har jag varit ner en sväng på Mora för att jag har ett tag nu varit sugen på en lång klänning eftersom att det tydligen är inne nu(inte för att jag bryr mig) och för att det verkar skönt och snyggt att ha till sommaren.
Vet dock inte om det passar på mig men har/hade ju inte provat.
Men igår så fick vi ett reklamblad från Lindex och dom hade den prefekta klänningen för mig! En leopardfärgad långklänning! Det var som att dom hört mina önskningar hehe.
Dom har nu sommar rea och säljer den för 199 istället för 399. Så jag åkte ner för att titta på den och prova den. När jag kom in på Lindex så kändes det som jag var i himmelen! Dom hade leopard byxor OCH en leopard bikini! Jag som velat ha en så länge :D
Blev överlycklig!
Nu är jag ju pank så jag kunde inte köpa nånting men eftersom jag har världens bästa föräldrar så kanske jag kan få med mig nån utav sakerna hem i eftermiddag för mamma sa att vi skulle mötas på stan.
Men det var kul att bara få prova. Slänger upp lite bilder jag tog i provhytten..

BTW så är det inga affärer nere på Mora som har fjäder örhängen.. why?!


Jag provade med linne under för jag orkade inte ta av mig det. Skit fult jag vet..




Skitcoola byxor! Dom måste vara jätte sköna att ha på sommar med så tunt härligt tyg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0