Dag i Stockholm

Idag åkte Patricia, Sarah och jag till storstan och shoppade lite. Köpte inte så mycket men lite fick jag med mig hem iallafall. Blev kvar lite längre än jag trodde dock hehe. Men det gör inget.
Nu ska jag snart kolla på idol sen börjar skolan igen i morgon.
FÖRRESTEN! Dom kommer visa Glee 3D concert på bio!!! En kväll endast i Stockholm, Malmö och Göteborg hur nice är det?! Och nu bor man ju nära så man faktiskt kan åka och se det också! Yay! :D


Mat måste man ha! Hehe asså var så jävla sugen på kebab! Såg kebab på reklamen igår innan idol för sibylla och det såg jättegott ut!


Köpte två earcuffs på Glitter för 29.90 kr styck.


Köpte en ny klocka på Ur&penn för 198 kr! En riktig biff hehe.


Och ett par superfina fjäderörhängen från Ur&Penn för 29 kr.


Kommentarer
Postat av: Annika

Roligt med shopping!, man kan aldrig få nog heller

2011-09-15 @ 06:48:21
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0