Shopping i Stockholm!

Idag tog jag, Sarah och Sandra pendeln in till Stockholm och shoppade loss lite!
Hade en jätte trevlig dag och det här fick jag med mig hem..


Ett par fjäderörhängen från Ur&Penn 29 kr, ett linne(129), en tjocktröja(299) och en skitsnygg klänning(199) från Gina Tricot.


En hundras bok från akademibokhandeln 249 kr och en tröja från H&M med texten oh la..love(e:et syntes visst inte på bilden) för 129 kr.


Så lunchade vi såklart inne på kungshallen :)

Syns det att nån gillar leopard mönster eller? haha

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-07 @ 00:23:44
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0